Zwroty i reklamacje
Anulowanie zamówienia
Wszystkie zamówienia mogą zostać anulowane, dopóki nie zostaną wysłane. Jeśli Twoje zamówienie zostało opłacone i musisz je zmienić lub anulować, musisz skontaktować się z nami mailowo (pisząc podanie o anulowanie zamówienia, podając swoje dane kontaktowe, powód anulowania) w ciągu 24 godzin. Po rozpoczęciu procesu pakowania i wysyłki nie można go już anulować.
Zwroty
Oferujemy 100% gwarancji zwrotu pieniędzy na wszystkie produkty, które są wadliwe lub uszkodzone podczas wysyłki. Po prostu daj nam znać, a my dostarczymy adres zwrotny i wymianę lub zwrot zgodnie z preferencjami.
Jeśli nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia – skontaktuj się z naszym wsparciem, a my dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc!
Klienci będą odpowiedzialni za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Nie wydajemy zwrotu pieniędzy, jeśli:
Twoje zamówienie nie dotarło z powodu czynników pozostających pod Twoją kontrolą (np. podanie niewłaściwego adresu wysyłki)
*Możesz złożyć wniosek o zwrot pieniędzy w ciągu 15 dni od upływu gwarantowanego okresu dostawy (45 dni). Możesz to zrobić wysyłając wiadomość na stronie Kontakt.